اخبار تکمیلی از تاریخ انتشار رسمی وارزون موبایل

دادگاه مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا (FTC) همچنان ادامه دارد. این سازمان قصد دارد ادغام پیشنهادی ردموندی‌ها با اکتیویژن بلیزارد به مبلغ ۶۹ میلیارد دلار را بلاک کند. در جدیدترین اخبار منتشرشده از این دادگاه، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد بازه‌ی زمانی عرضه کالاف دیوتی وارزون موبایل را اعلام کرده است.

به ادعای بابی کوتیک، بازی Call of Duty Warzone Mobile در پاییز سال میلادی ۲۰۲۳ برای دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد. کال آو دیوتی وارزون موبایل در سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود و توسط اکتیویژن شانگهای، بیناکس، دیجیتال لجندز و استودیو سالید استیت توسعه می‌یابد.

اکتیویژن درباره این بازی گفته است: «با بهره بردن از فناوری یکپارچه جدید در Modern Warfare 2، وارزون ۲ و وارزون موبایل، بازیکنان می‌توانند بسیاری از ویژگی‌های اجتماعی مثل دوستان و چنل چت را به اشتراک بگذارند. قابلیت cross-progression باعث وجود بتل پس مشترک و دیگر موارد برای یک تجربه یکپارچه کالاف دیوتی می‌شود».

بازی Warzone Mobile که به طور رسمی در سپتامبر سال گذشته معرفی شد، محصول مشترک استودیو‌های اکتیویژن شانگهای، Beenox ،Digital Legends و Solid State است. در زمان رونمایی از این اثر، اکتیویژن اعلام کرد: «با استفاده از فناوری یکپارچه جدیدی که در بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare ۲ ،Call of Duty: Warzone ۲.۰ و Call of Duty: Warzone Mobile به کار رفته، بازیکنان می‌توانند بخش‌های اجتماعی (مثل لیست دوستان و چت‌ها) و پیشرفت خود را به پلتفرم‌های مختلف منتقل کرده و به این واسطه یک بتل پس مشترک و تجربه‌ای فراگیر داشته باشند.»

وارزون موبایل که به صورت رایگان روی اندروید و iOS منتشر خواهد شد، دارای حالت ۱۲۰ نفره است. علاوه بر این، این بازی حالت‌های چند‌نفره مثل Domination و Team Deathmatch را هم شامل می‌شود. در قالب این حالت‌ها بازیکنان می‌توانند برای ارتقای سطح سلاح‌های خود تلاش کنند.

متاسفانه هنوز هم تاریخ انتشار بازی کالاف وارزون موبایل مشخص نشده است. در حال حاضر، برنامه‌هایی برای عرضه Warzone 2 وجود دارد. بنابراین، ممکن است Warzone Mobile به عنوان یک همتای موبایلی در کنار این بازی راه‌اندازی شود، اما همه این‌ها صرفا حدس و گمان هستند. البته در 11 می، اولین تست نسخه موبایلی Warzone انجام شد. این مرحله آزمایشی صرفا برای بهبود تنظیم، شناسایی و رفع اشکالات، و همچنین جمع‌آوری بازخورد در مورد همه جنبه‌های بازی با ویژگی‌های آنلاین جدید است. بنابراین، مشخص نیست چه زمانی وارزون موبایل بتل رویال عرضه شود.

لازم به ذکر است که بر سر پلتفرم انتشار این بازی هم بحث‌های فراوانی وجود دارد. برخی از فعالان عرصه گیم بر این باورند که تنها مراجع انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل گوگل پلی و اپ استور هستند. البته چند نشریه معتبر این شایعات را رد کرده‌اند. اما با توجه به اینکه روند توسعه این بازی هنوز تمام نشده است و اطلاعات زیادی در مورد آن در دست نیست، نمی‌توان گفت که آیا نسخه موبایلی Warzone با سایر پلتفرم‌ها کراس پلی دارد یا خیر.

همان طور که سازندگان بازی اعلام کردند که نسخه آلفا را در سطح محدودی عرضه می‌‌‌کنند. ازاین‌رو، صرفا تعداد کمی از گیمرها می‌‌‌توانند پیش از عرضه عمومی بازی، آن را تجربه کنند. هدف شرکت سازنده از این کار، شناسایی ایرادات احتمالی بازی و برطرف کردن آن‌ها است.

سیزن سوم کالاف دیوتی وارزون موبایل هم اکنون در دسترس برخی طرفداران بازی در چندین کشور دنیا قرار گرفته. بازیکنان در حال از بتل پس و محتویات سیزن جدید نسخه اولیه بهره می‌برند که تاریخ انتشار ورژن نهایی بازی در فروشگاه اپل یعنی اپ استور، تغییر کرده است.قرار بود کالاف دیوتی وارزون موبایل تا چند روز دیگر در تمام دنیا در دسترس قرار بگیرد، اما اکتیویژن تاریخ عرضه آن را در فروشگاه اپل، به دهم آبان سال جاری تغییر داده.

سیزن چهارم Warzone Mobile در روز بیست و پنجم اردیبهشت خواهد آمد و قرار بود نسخه کامل بازی هم در همین تاریخ به فروشگاه‌ها اضافه شود؛ اما اکنون اکتیویژن این اتفاق را چند ماه عقب انداخته.

هنوز دلیل این تاخیر مشخص نیست اما احتمالاً گزارش‌های کاربران از ایرادات نسخه اولیه زیاد بوده و سازندگان باید وقت بیشتری را روی رفع باگ‌ها و اشکالات آن بگذارند.

شما درباره تاخیر عرضه نسخه نهایی کالاف دیوتی وارزون موبایل چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

imtommys وب‌سایت

‫3 نظر

  • طرفدار تامی گفت:

    دادا بنازم سطح عشقی تامی

  • مسعود گفت:

    خیلی خوب عالی تامی موفق باشی

  • مسعود گفت:

    یه دونه ای

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *