انواع روش های تقلب در کالاف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی (Call of Duty) یک سری بازی ویدیویی در سبک شوتر اول شخص است که توسط شرکت Activision توسعه و منتشر می‌شود. این سری بازی‌ها در سال 2003 شروع شد و تاکنون بیش از ۲۵ عنوان از این سری منتشر شده است.

در بازی‌های کال آف دیوتی، شما نقش یک سرباز در جنگ‌های مختلف را به عهده می‌گیرید، از جمله جنگ جهانی دوم، جنگ سرد، جنگ‌های مدرن و حتی جنگ‌های آینده. این بازی‌ها دارای داستان‌های فرعی و حالت چندنفره (بازی چند نفره آنلاین) است و محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمرها دارندپلیرها برای افزایش قدرت و پیروزی آسان در بازی کالاف دیوتی، از انواع چیت‌ها یا همان روش‌های تقلب استفاده می‌کنند. پلیرها با استفاده از چیت کالاف دیوتی می‌توانند به امکانات و توانایی‌هایی دسترسی داشته باشند که پلیرهای عادی، حتی نمی‌توانند آن را تصور کنند. چیت کالاف دیوتی هرچند که یک آیتم کاربردی و جذاب به نظر ‌می‌رسد، اما غیرقانونی است و احتمالا مشکلات متعددی را برای اکانت بازی شما ایجاد می‌کند. در واقع پلیرها در ازای استفاده از چیت باید ریسک قابل توجهی را بپذیرند. به‌هرحال اگر می‌خواهید با انواع چیت در کالاف دیوتی آشنا شوید، با ما در این مطلب همراه باشید.

این چیت‌ها معمولا توسط افرادی ساخته می‌شوند که در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌نویسی تبحر بالایی دارند. این افراد نقاط ضعف بازی را پیدا می‌کنند و یک ابزار برای چیت طراحی می‌کنند.

هرچند که اکتیویژن به‌سرعت در حال از کار انداختن این چیت‌ها است، اما چیترها فعالیت خود را متوقف نمی‌کنند. 

اگر از بازیکنان کالاف دیوتی باشید، قطعا با cp آشنا هستید. سی پی در واقع واحد ارزی کالاف دیوتی است که بازیکنان می توانند با داشتن آن، اسلحه های خود را به روز رسانی کرده یا تجهیزات جدیدی را بخرند. از این جهت هر چقدر تعداد سی پی های یک بازیکن بیشتر باشد، قدرت او نیز افزایش می یابد. یکی از چیت های کالاف دیوتی موبایل به هک cp اختصاص دارد.با داشتن این چیت می توانید سی پی های بازی را هک کرده و از آن ها به صورت نامحدود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از این نوع چیت کالاف دیوتی موبایل در سیزن های جدید، امکان پذیر نیست. دلیل این امر، این است که امنیت سیزن های جدید به طور چشمگیری افزایش یافته و هک کردن cp آن فرایندی غیر ممکن به نظر می رسد

 

تنوع چیت در کالاف دیوتی موبایل بسیار چشمگیر است. هر کدام از آن ها یک قابلیت ویژه را در اختیارتان قرار می دهند. به طور مثال اگر چیت پرش های بلند را خریداری کنید، می توانید ارتفاع پرش خود را تا ۵۰ برابر افزایش دهید. از دیگر انواع چیت ها می توان به جاسوسی از پشت دیوار یا همان وال هک اشاره کرد. با این چیت می توانید دشمنان خود را از پشت دیوار ببینید و از نقشه های آن ها مطلع شوید. چیت حرکت سریع، چیت تیراندازی و نشانه گیری خودکار و … از دیگر انواع تقلب ها در این بازی هستند. 

چیت مجیک بولت

مجیک بولت، چیتی رایج و پرطرفدار است که اکثر بازیکنان از آن استفاده می کنند. این چیت برای کاربرانی مناسب است که از مهارت تیراندازی اندکی برخوردار هستند و نمی توانند تیر ها را به هدف برسانند. در این شرایط با استفاده از چیت مجیک بولت می توانید تیر ها را به هدف بزنید. البته توجه داشته باشید که احتمال بن شدن با این چیت بسیار زیاد است.

چیت رادار

چیت رادار، به عنوان یک چیت کم خطر و ایمن برای بازیکنان شناخته می شود. رادار به شما این امکان را می دهد که از موقعیت مکانی دقیق رقیب خود مطلع شوید. در واقع رقیبان در هر کجای مپ که قرار داشته باشد، برای شما قابل مشاهده خواهد بود. البته از رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از این چیت غافل نشوید؛ زیرا ممکن است برخی از پلیر ها نسبت به آگاهی کامل شما شک کرده و تقلب را گزارش دهند.

برای استفاده از چیت در کالاف دیوتی موبایل به نکات زیر توجه کنید

استفاده از چیت در کالاف دیوتی موبایل، تابع قوانین خاصی است. با رعایت این قوانین می توانید بدون بن شدن از چیت ها استفاده کنید. توصیه می شود که چیت ها را در بازی های گروهی به کار نبرید و از آن ها در بازی های تک نفره کمک بگیرید تا احتمال گزارش تقلب کاهش یابد. احتمال مسدود شدن اکانت شما در بازی های آنلاین بسیار زیاد است. به همین دلیل از چیت ها در بازی های آفلاین استفاده کنید. در برخی موارد، چیت ها قدرت شما در بازی را کاهش می دهند و مانع یادگیری مهارت های جدید می شوند. از این جهت از آن ها در ابتدای بازی استفاده نکنید تا توانایی کسب مهارت های لازم را داشته باشید.

 

imtommys وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *