بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

هنگام بازی کردن کالاف دیوتی موبایل همیشه گزینه Aim Assist را برای دقت بیشتر حین تیراندازی فعال کنید. علاوه بر این، گزینه Quick Run برای دویدن سریع‌تر و Fixed R-Fire برای شلیک ساده‌تر را فعال کرده و از فعال بودن Joystick Auto-Sprint برای دویدن اتوماتیک نیز غافل نشوید. تمام این‌ها برای داشتن تجربه‌ای بهتر و حرفه‌ای‌تر از یک بازی شوتر مثل کالاف دیوتی موبایل به کار می‌آیند و فقط عادت کردن به آن‌ها ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

گزینه Tap to ADS نیز برای شلیک کاربردی است، چرا که دیگر مجبور نیستید برای شلیک کردن حتما انیمیشن نشانه‌گیری را ببینید و خیلی سریع‌تر شلیک خواهید کرد.

 

گزینه Display Left Fire Button هم می‌تواند فعال باشد چرا که هنگام چک کردن اطرافتان به دست راست، می‌توانید با دست چپ کنترل بیشتری روی بازی خود داشته باشید.

در ادامه بهترین نوع شلیک هر کدام از اسلحه‌های بازی را معرفی می‌کنیم:

  • Assault Rifles: Hip
  • SMGs: Hip
  • Shotguns: Hip
  • LMGs: Hip
  • Sniper Rifles: ADS
  • Pistols: Hip

چه حالت Battle Royale بازی می کنید و چه حالت Multiplayer ، ما به شما توصیه می کنیم همیشه گزینه Advanced را انتخاب کنید.

این به این دلیل است که در حالت Advanced یا پیشرفته بازیکنان کنترل بیشتری در زمان شلیک دارند زیرا گاهی اوقات آن ها نمی خواهند به کسی شلیک کنند و فقط می خواهند پشت سر حریف پنهان شوند.

همچنین حالت تیراندازی خودکار فقط گلوله ها را هدر می دهد که این مسئله می تواند به عنوان تفاوت بین برد و باخت در پایان مسابقه باشد.

تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

با رفتن به تنظیمات کنترل، Custom را انتخاب کنید و چرخ دنده کنار آن را بزنید. پس از ورود به آن منو گزینه های ADS یا HIP را مشاهده خواهید کرد. تمام سلاح ها را روی HIP تنظیم کنید به جز Sniper Rifles که روی ADS تنظیم شده است.

دلیل این کار این است که کنترل هدف شما در محدوده نزدیک وقتی که شما مجبور به استفاده از سیستم ADS باشید در هنگام شلیک بسیار دشوار می‌شود. با توجه به اینکه از نزدیک با اسنایپر تیراندازی نمی کنید، گزینه ADS برای این سلاح ها به خوبی کار می کند. بازیکنان باید تنظیمات تیراندازی خود را به ترتیب مشخص شده در تصویر زیر قرار دهند.

به خاطر داشته باشید که کنترل هایی که در اینجا تنظیم کرده ایم باید به صورت جداگانه برای Battle Royale نیز تنظیم شوند.

گزینه Custom Layout به تنظیمات دلخواه شما بستگی دارد و شما باید بسته به روش گرفتن گوشی در دست، سایز گوشی و… جای دکمه ها را سفارشی کنید.

بسیاری از بازیکنان حرفه ای از انگشت اشاره و انگشت شست خود برای پیمایش در کنترل ها استفاده می کنند. در ابتدا باید بفهمیم که از چند انگشت می‌خواهید استفاده کنید. گزینه‌های متداول از دو انگشت تا چهار انگشت است.

بیشترین میزان محبوبیت کالاف دیوتی موبایل از بخش چندنفره آن نشات می‌گیرد که بسیار رقابتی و میزبان نبردهایی به غایت جذاب است. اغلب بازیکنان تازه‌وارد در صورتی که با بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آشنایی نداشته باشند، اغلب برای رسیدن به نتایج دلخواه خود در بخش چندنفره با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند. یکی از چالش‌برانگیزترین تنظیمات موثر بر گیم‌پلی، حساسیت (Sensitivity) است که احتمالا شما هم زمانی را صرف یافتن حد مناسب آن کرده‌اید.

لازم به ذکر است حساسیت حرکت دوربین هیچ‌گونه ارتباطی با میزان لگد هیچ سلاحی حین شلیک ندارد لذا تنظیم بهینه آن می‌تواند منجر به تجربه‌ای روان از نبردهای کالاف دیوتی موبایل و کمک به کسب نتایج دلخواه شود.

میزان لگد اسلحه حین شلیک، صرفا وابسته به نوع سلاح است نه حساسیت دوربین. بدون بکارگیری تنظیمات بهینه برای میزان حساسیت، کنترل سلاح حین شلیک بسیار دشوار است و سبب بروز مشکلاتی در نبردهای چندنفره خواهد شد. بدین منظور توصیه می‌کنیم بخش تمرینی بازی را جدی بگیرید تا بتوانید به مرور به قابلیت کنترل لگد سلاح دست یابید. کسب چنین توانایی می‌تواند به شما در افزایش سرعت حرکت و ردیابی بهتر دشمنان کمک شایانی کند.

behnam karimnezhad وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *