ترفند های طلایی کالاف دیوتی موبایل

ترفند طلایی

با اطلاع از ترفندهای مخفی و کاربردی کالاف دیوتی موبایل بازی خود را بهبود ببخشید

بازی Call of Duty Mobile حالت های چند نفره و بتل رویال را به پلیرها ارائه می‌ کند؛ این بازی که چند سالی می شود که از انتشار آن گذشته است به محبوبیت چشمگیری در میان گیمرهای موبایل دست یافته است. از طرفی دیگر کیفیت بالا، آفرهای جذاب و فضای رقابتی آن، از مواردی هستند که نمی شود به سادگی از آن ها چشم پوشی کرد. با این وجود همواره دیده می شود که برخی از پلیرهای این بازی عملکرد بسیار بهتری نسبت سایر پلیرها دارند. این موضوع می تواند به دلیل دانش و تجربه ای باشد که برخی از آن ها را پلیر کسب کرده و برخی از آن را نیز از طریق بررسی بازی سایر افراد به دست آورده است. به همین دلیل است که قصد داریم در این بخش ترفندهای طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را به شما بگوییم که می تواند سطح بازی شما را افزایش دهد.

ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل

مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم چند ترفند بازی کالاف دیوتی موبایل هستند که به شما کمک می کنند که هم در حالت چند نفره و هم در حالت بتل رویال موفق شوید.

بهترین کنترل ها را انتخاب کنید.

در بازی کالاف دیوتی موبایل دو گزینه در زیر تب Controls در تنظیمات بازی وجود دارد: حالت ساده و حالت پیشرفته. حالت پیشرفته یا همان حالتAdvanced بهترین و البته توصیه‌ شده‌ ترین گزینه است؛ زیرا کنترل بیشتری روی هدف‌ گیری و همچنین شلیک تفنگ خود دارید. حالت ساده فقط به صورت خودکار روی دشمنان در تیررس شما شلیک می کند و مهمات بیشتری را هدر می دهد. به همین دلیل به گیمرهایی که قصد دارند تا در بازی پیشرفت کنند، توصیه می کنیم تا از حالت پیشرفته استفاده کنند. درست است که در ابتدای کار، این موضوع بسیار عذاب آور می باشد و می تواند به دفعات زیادی منجر به باخت شما و حتی تیمتان شود اما به شما تضمین می دهیم زمانی که به این حالت مسلط شوید، سطح بازی تان تا اندازه زیادی افزایش خواهد یافت.

در حین تجربه گیم‌پلی بازی لگ می‌زند؟ 

اگر با فریز شدن تصویر یا تکرار حرکت در یک منطقه مواجه شدید، احتمالا مشکل اصلی به اتصال اینترنت‌تان مربوط می‌شود. سعی کنید وای فای‌تان را خاموش کرده و مجددا روشن کنید. اگر از اینترنت گوشی استفاده می‌کنید آن را قطع و وصل کنید و در صورت امکان تلفن هوشمندتان را ریستارت کنید. سپس بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا نه. گاهی اوقات هم اگر از وای فای استفاده می‌کنید، اتصال اینترنت‌تان را به دیتای موبایل تغییر دهید تا شاید مشکل رفع شود.

ترفند های طلایی

دکمه مربوط به حالت درازکش را فعال کنید تا بتوانید از دراپ شات (Dropshot) کنید

یکی از تغییراتی که باعث شده گیمرها بتوانند از عملکرد بهتری برخوردار شوند، مربوط به دکمه حالت درازکش است. در نتیجه نیازی نیست دکمه خم شدن را نگه دارید تا کاراکتر به این حالت تغییر وضعیت دهد. در حالت پیش‌فرض دکمه Prone غیر فعال است. اما شما می‌توانید آن را فعال کرده و در چنین حالتی با دشمنان به نبرد بپردازید (به این حالت دراپ شات گفته می‌شود). این ویژگی در بازی PUBG محبوبیت زیادی دارد و از زمانی که به سیستم کنترل بازی Call of Duty Mobile اضافه شده، گیمرها به کرات از آن استفاده می‌کنند. برای دسترسی به گزینه مربوط به این قابلیت باید وارد تنظیمات شده و سپس به سراغ Basic Controls بروید و گزینه Prone را بیابید.

حالت تیراندازی را تغییر دهید

یکی دیگر از مواردی که در آموزش کالاف دیوتی موبایل باید به آن اشاره کنیم، مربوط به حالت تیراندازی می‌شود. در همان قسمتی که در بالا به آن اشاره کردیم، می‌توانید تغییراتی در نحوه شلیک سلاح‌های مختلف اعمال کنید. شما از طریق Hip-Firing، حالت ADS یا حالت سفارشی می‌توانید به تیراندازی بپردازید. در واقع این به شما اجازه می‌دهد که رفتار گروهی از سلاح‌ها را تغییر دهید. بنابراین، مثلا می‌توانید در حالت Hip-Firing با شات‌گان (Shotgun) شلیک کنید (این کار ارزش تست کردن دارد.

از طریق Practice vs AI تنظیمات اعمال شده را بررسی کنید

یکی از قابلیت های کالاف دیوتی موبایل این است که شما می‌توانید از طریق بخش Practice vs AI تنظیمات را بررسی کنید. برای این کار وارد بخش چند نفره شده و روی گزینه Selection (درست بالای Start) ضربه بزنید تا بتوانید نوع بازی را انتخاب کنید. در این جا می‌توانید گزینه Practice و Practice vs AI را ببینید. این بهترین راه برای بررسی سلاح‌ها، تنظیمات و سیستم کنترل است. در نتیجه اگر می‌خواهید بدانید تغییرات اعمال شده چه حسی به شما می‌دهد و چطور قرار است برای‌تان کار کنند، باید این بخش را مد نظر قرار دهید. پس به طور کلی می‌توان استفاده از این بخش را نیز جزو ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل به حساب آورد.

ارتباط برقرار کنید

شما از طریق چت صوتی می‌توانید با دوستان‌تان ارتباط برقرار کنید. این ویژگی در برخی حالت‌ها یکی از کلیدهای اساسی در موفقیت است. پس اگر با صحبت کردن با دیگران راحت هستید، حتما این کار را انجام دهید.

از مینی مپ (Mini-map) استفاده کنید

این که مدام مینی مپ را برای آگاه شدن از وضعیت بازی بررسی کنید، اهمیت زیادی دارد. این امر به شما اجازه می‌دهد که از محل حضور هم‌تیمی‌های‌تان آگاه شوید و حتی اگر دشمنان‌تان در نزدیکی‌تان قرار داشتند، از حضور آن‌ها اطلاع پیدا خواهید کرد.

بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل

  • سلاح ثانویه  L-CAR 9 : نرخ شلیک آن بالاست، قدرت شلیک رضایت‌بخشی دارد.
  • سلاح کشنده R9-0 چیزی مابین یک شات‌گان نیمه‌ اتوماتیک و یک سلاح بادی می باشد. 
  • سلاح CBR4 با افزایش 10 درصدی نرخ شلیک و آسیب به جایگاه قبلی خود بازگشته است.
  • سلاح M13 با برد وسیع، دقیق و نرخ شلیک مناسبی که نرخ آسیب آن در بتل رویال نیز بهبود یافته است.
  • سلاح  Holger 26 همچنان پر قدرت: بی نقص، دقیق، با برد وسیع؛ خشن و مرگبار
  • سلاح SKS: خشن، مرگبار، دقیق و مناسب برای نبردهای از راه دور.
  • سلاح ZRG 20mm : با دقت شلیک بالا و قدرت آسیب به وسایل نقلیه

نکات مهم هنگام نصب بازی کالاف دیوتی موبایل

  • ایجاد فضای مورد نیاز برای نصب  بازی روی گوشی ( حداقل ۱.۶ گیگابایت فضای خالی )
  • غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های غیر ضروری گوشی
  • بهترین ورود به بازی کالاف دیوتی موبایل از طریق حساب کاربری Call of Duty است. 
  • برای بازی از هدفون استفاده کنید. 
  • ایجاد امکان استفاده از اینترنت مناسب برای بازی
  • بالا بردن نور صفحه گوشی موبایل
  • استفاده از دسته های کنسول برای تجربه بازی بهتر
behnam karimnezhad وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *