کالاف دیوتی موبایل و وارزون تفاوت ها شباهت ها

کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty Warzone) زمانی که در اوایل سال ۲۰۲۰ برای اولین بار بصورت رایگان برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شد، این انتظار را در همگان به وجود آورد که عرضه شده تا ساختارها را بشکند و همین جذابیت این نسخه را به شدت افزایش داد. اکنون که وارزون ۲ (Warzone ۲.۰) تازه عرضه شده و با در نظر گرفتن شباهتش به نسخه قبلی، شاهد عناصر جدید و بهینه‌سازی‌هایی روی آن هستیم، حال نوبت به نسخه Warzone Mobile می‌رسد که تبدیل به کانون توجه سری محبوب COD شود. در این مقاله ما مقایسه‌ای را بین وارزون موبایل و کالاف دیوتی موبایل داریم، اما اول تجربه تست نسخه آلفا یا همان نسخه آزمایشی بازی وارزون موبایل را مطالعه کنید. با مجله بازار همراه باشید.

سازندگان عنوان Warzone Mobile با ارائه مپ بتل رویال Verdansk که مپ اصلی نسخه Warzone و یکی از محبوب‌ترین مپ‌های قدیمی آن در میان طرفدارانش است، سعی کرده‌اند از محبوبیت قبلی استفاده کنند و زودتر به موفقیت برسند. واقعیت این است که این مپ یکی از بهترین مپ‌های بتل رویال از نگاه بازیکنان است. البته این نسخه از Verdansk دارای تغییراتی است که مپ را از لحاظ ظاهری تغییر می‌دهد. این مپ به اندازه کافی دارای نقاط دیدنی متنوع است، طوری که باید بگویم دارای تنوع خوبی از لحاظ نوع اراضی است و از مناطق شهری تنگ گرفته تا دشت‌های باز را شامل می‌شود که البته عبور از آن‌ها خطرناک است.

وارزون موبایل را به چند صورت می‌توانید تجربه کنید، از حالت انفرادی گرفته تا تیمی چهار نفره که با تجربه آن‌ها می‌توانید شیرینی نسخه کالاف دیوتی موبایل را چندبرابر بیشتر درک کنید. در حال حاضر در تست نسخه آلفا، این بازی عمدتاً حالت Battle Royale را فقط در مپ Verdansk را ارائه می‌داد. اما طبق گفته‌ منابع معتبر، احتمال اضافه شدن مپ‌های Rebirth Island یا Fortune’s Keep و یا همچنین Al Mazrah که یکی از مپ‌های نسخه Warzone ۲.۰ است، وجود دارد. بنابراین ما امیدواریم که مپ‌های نامبرده شده طی زمانی به Warzone Mobile اضافه شوند. البته اگر این اتفاق بیافتد، می‌تواند فروشگاه درون برنامه بازی را پر رونق کند (نقشه بزرگ است و چالش زیادی دارد، پس بازار خرید لوازم جانبی یا اسکین گرم می‌شود)، به‌ویژه با توجه به اخبار غافلگیرکننده مبنی بر این که بازی شامل حالت چند نفره ۶v۶ هم می‌شود.

تصمیم گیری به دلایل مختلف بسیار دشوار است. و به ترجیحات و مواردی که فرد بیشتر از آن لذت می برد وابسته است. از آنجا که موضوع اصلی Warzone بتل رویال در مقیاس بسیار بزرگ است و Call of Duty Mobile تمرکز خود را بر روی مسابقات کوچکتر و کوتاه تر گذاشته است می توانیم بگوییم که Warzone در این زمینه پیشتازتر است. Call of Duty Mobile یک بازی موبایل برجسته است و احتمالاً بهترین FPS هم در این پلتفرم دارد. اما از نظر گیم پلی شاید به برادر بزرگتر خود نرسد!

کی دیگر از معایب بزرگ Call of Duty Mobile کنترلر نامناسب آن است. که برای برخی از بازیکنان نسبت به صفحه کلید و ماوس بسیار محدود کننده و سخت تر است. Call of Duty Mobile با وجود اینکه یکی از بهترین ها در پلت فرم تلفن همراه است. کنترلر خیلی مناسبی ندارد و توصیه می کنیم آن را هم در PC اجرا کنید.

در راه اندازی Warzone ، اکتیویژن به وضوح نشان داده است که قصد دارد ، Warzone را به بازی تبدیل کند که در بین Modern Warfare و Call of Duty Mobile قرار داشته باشد. اگرچه ممکن است اکتیویژن قصد داشته باشد بازیکنان را در هر سه بازی نگه دارد. تا همیشه طرفداران خود را داشته باشد. اما درکل چیزی هم نیست که طرفداران سری Call of Duty از آن ناراحت باشند. در عوض ، بازیکنان می توانند به روش های مختلف بازی را در تلفن همراه ، رایانه شخصی یا کنسول به راحتی و رایگان اجرا کنند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند. اما هیچ کدام آنقدر بد یا وحشتناک نیستند که بگوییم Call of Duty Mobile بهتر است یا Warzone. در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند. و این شما هستید که باید ببینید کدام برای شما بیشتر جذاب تر است.

imtommys وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *